Javascript required
Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

יאצק זהו זה - טריוויה - זהו את סדרות הטלוויזיה הישראליות משנות ×”-80 / שלמה בר אבא, דב גליקמן, מוני מושונוב ואבי קושניר, לשירו של בניון ויבצעו .

כמו כן, הם ביצעו יחד עם שלמה גרוניך, . כאן אשתדל להעלות כמה שיותר סרטונים, פינות, חידות יאצק שכתבתי בזמננו ל'זהו זה', ושאוכל לשים עליהן את ידי המגוידות. אלא גם את ההזדמנות הנדירה לגעת בדור אשר לא ידע את יאצק. תרבות נודע שגם יאצק, דמותו הבלתי נשכחת של שלמה בר אבא, תהיה חלק מהאיחוד. יונתן גת מגיש לכם את מיטב המערכונים שגרמו למדינה שלמה כאב בטן מרוב צחוק:

כאן אשתדל להעלות כמה שיותר סרטונים, פינות, חידות יאצק שכתבתי בזמננו ל'זהו זה', ושאוכל לשים עליהן את ידי המגוידות. ×–×
×–×"ו ×–×"! 2020 | - יאצק - (פרק 6) - YouTube from i.ytimg.com
זהו זה!היא תוכניתבידורוקומדיהישראליתבהפקתהטלוויזיה החינוכית, ששודרה. כאן אשתדל להעלות כמה שיותר סרטונים, פינות, חידות יאצק שכתבתי בזמננו ל'זהו זה', ושאוכל לשים עליהן את ידי המגוידות. ~ציפי שביט יאצק (שלמה בר אבא) לסתום את המוח, לשמוח בכח, לרקוד, . במונחים טלוויזיוניים, 'זהו זה' לא הייתה אמורה לעשות קאמבק כשני עשורים אחרי שירדה. יאצק הוא איש הווי ובידור בעל שפם עבות, המנגן על אקורדיאון, כאשר כובע טמבל . תרבות נודע שגם יאצק, דמותו הבלתי נשכחת של שלמה בר אבא, תהיה חלק מהאיחוד. בחזרה לרגעים הגדולים של זהו זה. פרק חדש של התוכנית המיתולוגית זהו זה!

הקהל מכיר אותו בזכות יאצק, "זהו זה" — שסיימה השבוע עונת קאמבק בזכות הקורונה — הופעותיו הבלתי פוסקות בתיאטרון ומופעי הבידור שלו עם מוני .

שלמה בר אבא, דב גליקמן, מוני מושונוב ואבי קושניר, לשירו של בניון ויבצעו . יונתן גת מגיש לכם את מיטב המערכונים שגרמו למדינה שלמה כאב בטן מרוב צחוק: יאצק והבאבא בובה חוזרים (צילום: פרק חדש של התוכנית המיתולוגית זהו זה! כעת שנים לאחר מכן גידי גוב סוגר מעגל, ושב יחד עם כוכבי זהו זה: זהו זה!היא תוכניתבידורוקומדיהישראליתבהפקתהטלוויזיה החינוכית, ששודרה. אחד מהדמויות בזהו זה, היתה דמותו של יאצק, שאותו גילם שלמה בראבא. בחזרה לרגעים הגדולים של זהו זה. יהיה איחוד של זהו זה. שלמה בראבא עם יאצק, הגששים עם קרקר נגד קרקר, יוסי בנאי ומערכון פליטת הפה ועוד ועוד. ~ציפי שביט יאצק (שלמה בר אבא) לסתום את המוח, לשמוח בכח, לרקוד, . מצעד המערכונים של זהו זה, מארז dvd חגיגי הכולל 45. במונחים טלוויזיוניים, 'זהו זה' לא הייתה אמורה לעשות קאמבק כשני עשורים אחרי שירדה.

תרבות נודע שגם יאצק, דמותו הבלתי נשכחת של שלמה בר אבא, תהיה חלק מהאיחוד. יהיה איחוד של זהו זה. שלמה בר אבא, דב גליקמן, מוני מושונוב ואבי קושניר, לשירו של בניון ויבצעו . אחד מהדמויות בזהו זה, היתה דמותו של יאצק, שאותו גילם שלמה בראבא. בפרק ראשון הופיעו כל חברי הצוות שביצעו מספר מערכונים עם הדמויות הוותיקות (באבא בובה, יאצק ושלושת הזקנים) ודמויות חדשות.

~ציפי שביט יאצק (שלמה בר אבא) לסתום את המוח, לשמוח בכח, לרקוד, . טריווי×
טריווי×" - ×–×"ו את ס×"רות ×"טלוויזי×" ×"ישראליות משנות ×"-80 from matoky.co.il
הקהל מכיר אותו בזכות יאצק, "זהו זה" — שסיימה השבוע עונת קאמבק בזכות הקורונה — הופעותיו הבלתי פוסקות בתיאטרון ומופעי הבידור שלו עם מוני . אחד מהדמויות בזהו זה, היתה דמותו של יאצק, שאותו גילם שלמה בראבא. בחזרה לרגעים הגדולים של זהו זה. פרק חדש של התוכנית המיתולוגית זהו זה! כעת שנים לאחר מכן גידי גוב סוגר מעגל, ושב יחד עם כוכבי זהו זה: שלמה בר אבא, דב גליקמן, מוני מושונוב ואבי קושניר, לשירו של בניון ויבצעו . מצעד המערכונים של זהו זה, מארז dvd חגיגי הכולל 45. בפרק ראשון הופיעו כל חברי הצוות שביצעו מספר מערכונים עם הדמויות הוותיקות (באבא בובה, יאצק ושלושת הזקנים) ודמויות חדשות.

~ציפי שביט יאצק (שלמה בר אבא) לסתום את המוח, לשמוח בכח, לרקוד, .

אלא גם את ההזדמנות הנדירה לגעת בדור אשר לא ידע את יאצק. יאצק והבאבא בובה חוזרים (צילום: שלמה בראבא עם יאצק, הגששים עם קרקר נגד קרקר, יוסי בנאי ומערכון פליטת הפה ועוד ועוד. הקהל מכיר אותו בזכות יאצק, "זהו זה" — שסיימה השבוע עונת קאמבק בזכות הקורונה — הופעותיו הבלתי פוסקות בתיאטרון ומופעי הבידור שלו עם מוני . במונחים טלוויזיוניים, 'זהו זה' לא הייתה אמורה לעשות קאמבק כשני עשורים אחרי שירדה. יונתן גת מגיש לכם את מיטב המערכונים שגרמו למדינה שלמה כאב בטן מרוב צחוק: זהו זה!היא תוכניתבידורוקומדיהישראליתבהפקתהטלוויזיה החינוכית, ששודרה. יהיה איחוד של זהו זה. פרק חדש של התוכנית המיתולוגית זהו זה! כעת שנים לאחר מכן גידי גוב סוגר מעגל, ושב יחד עם כוכבי זהו זה: מצעד המערכונים של זהו זה, מארז dvd חגיגי הכולל 45. שלמה בר אבא, דב גליקמן, מוני מושונוב ואבי קושניר, לשירו של בניון ויבצעו . אחד מהדמויות בזהו זה, היתה דמותו של יאצק, שאותו גילם שלמה בראבא.

כעת שנים לאחר מכן גידי גוב סוגר מעגל, ושב יחד עם כוכבי זהו זה: במונחים טלוויזיוניים, 'זהו זה' לא הייתה אמורה לעשות קאמבק כשני עשורים אחרי שירדה. כאן אשתדל להעלות כמה שיותר סרטונים, פינות, חידות יאצק שכתבתי בזמננו ל'זהו זה', ושאוכל לשים עליהן את ידי המגוידות. בחזרה לרגעים הגדולים של זהו זה. ~ציפי שביט יאצק (שלמה בר אבא) לסתום את המוח, לשמוח בכח, לרקוד, .

יונתן גת מגיש לכם את מיטב המערכונים שגרמו למדינה שלמה כאב בטן מרוב צחוק: ×–×
×–×"ו ×–×"! 2020 | - יאצק - (פרק 6) - YouTube from i.ytimg.com
יאצק הוא איש הווי ובידור בעל שפם עבות, המנגן על אקורדיאון, כאשר כובע טמבל . שלמה בראבא עם יאצק, הגששים עם קרקר נגד קרקר, יוסי בנאי ומערכון פליטת הפה ועוד ועוד. יאצק והבאבא בובה חוזרים (צילום: שלמה בר אבא, דב גליקמן, מוני מושונוב ואבי קושניר, לשירו של בניון ויבצעו . פרק חדש של התוכנית המיתולוגית זהו זה! זהו זה!היא תוכניתבידורוקומדיהישראליתבהפקתהטלוויזיה החינוכית, ששודרה. כעת שנים לאחר מכן גידי גוב סוגר מעגל, ושב יחד עם כוכבי זהו זה: אחד מהדמויות בזהו זה, היתה דמותו של יאצק, שאותו גילם שלמה בראבא.

יאצק והבאבא בובה חוזרים (צילום:

הקהל מכיר אותו בזכות יאצק, "זהו זה" — שסיימה השבוע עונת קאמבק בזכות הקורונה — הופעותיו הבלתי פוסקות בתיאטרון ומופעי הבידור שלו עם מוני . יאצק והבאבא בובה חוזרים (צילום: כמו כן, הם ביצעו יחד עם שלמה גרוניך, . פרק חדש של התוכנית המיתולוגית זהו זה! בפרק ראשון הופיעו כל חברי הצוות שביצעו מספר מערכונים עם הדמויות הוותיקות (באבא בובה, יאצק ושלושת הזקנים) ודמויות חדשות. מצעד המערכונים של זהו זה, מארז dvd חגיגי הכולל 45. כעת שנים לאחר מכן גידי גוב סוגר מעגל, ושב יחד עם כוכבי זהו זה: זהו זה!היא תוכניתבידורוקומדיהישראליתבהפקתהטלוויזיה החינוכית, ששודרה. אלא גם את ההזדמנות הנדירה לגעת בדור אשר לא ידע את יאצק. שלמה בר אבא, דב גליקמן, מוני מושונוב ואבי קושניר, לשירו של בניון ויבצעו . אחד מהדמויות בזהו זה, היתה דמותו של יאצק, שאותו גילם שלמה בראבא. שלמה בראבא עם יאצק, הגששים עם קרקר נגד קרקר, יוסי בנאי ומערכון פליטת הפה ועוד ועוד. יונתן גת מגיש לכם את מיטב המערכונים שגרמו למדינה שלמה כאב בטן מרוב צחוק:

יאצק זהו זה - טריווי×" - ×–×"ו את ס×"רות ×"טלוויזי×" ×"ישראליות משנות ×"-80 / שלמה בר אבא, דב גליקמן, מוני מושונוב ואבי קושניר, לשירו של בניון ויבצעו .. אחד מהדמויות בזהו זה, היתה דמותו של יאצק, שאותו גילם שלמה בראבא. בפרק ראשון הופיעו כל חברי הצוות שביצעו מספר מערכונים עם הדמויות הוותיקות (באבא בובה, יאצק ושלושת הזקנים) ודמויות חדשות. זהו זה!היא תוכניתבידורוקומדיהישראליתבהפקתהטלוויזיה החינוכית, ששודרה. בחזרה לרגעים הגדולים של זהו זה. כאן אשתדל להעלות כמה שיותר סרטונים, פינות, חידות יאצק שכתבתי בזמננו ל'זהו זה', ושאוכל לשים עליהן את ידי המגוידות.

יהיה איחוד של זהו זה זהו זה. אלא גם את ההזדמנות הנדירה לגעת בדור אשר לא ידע את יאצק.