Javascript required
Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

קולט אביטל שמעון פרס : תפקידים בכנסת / עורך ידיעות אחרונות רון ירון מעניק עיטור לנשיא היוצא שמעון פרס.

פקידה בכירה לשעבר העידה כי הוטרדה מינית על ידי ראש הממשלה ונשיא המדינה לשעבר שמעון פרס זל . לאחר שבשבוע שעבר סערה המדינה בעקבות עדותה של חברת הכנסת לשעבר קולט אביטל בריאיון לעיתון ה'ארץ' בו סיפרה כי הנשיא ורהמ המנוח שמעון פרס הטריד . הדיפלומטית שכיהנה בכנסת מטעם מפלגת העבודה במשך 7 שנים סיפרה בריאיון כי נשיא המדינה וראש הממשלה לשעבר הצמיד אותה לדלת וניסה לנשק אותה בלשכתו . כזכור, אביטל סיפרה לוייץ בריאיון כי אחרי שחזרה משליחות של שלוש שנים בצרפת, עם הקמת ממשלת האחדות של שמעון פרס ויצחק שמיר, אביטל שמעה ממזכירת . מולה התמודדו אז שמעון פרס וראובן ריבלין.

אחרי שטענה כי נשיא המדינה לשעבר שמעון פרס תקף אותה מינית לכאורה לפני עשרות שנים ועוררה סערה רבתי, חברת כנסת לשעבר חשפה בראיון לגאולה אבן . פעילות צי×'ורית ופרסומים
פעילות צי×'ורית ופרסומים from fs.knesset.gov.il
שמעון פרס תקף אותי מינית. העיתונאי אייל פרדיס על הסערה בעקבות דבריה של החכ לשעבר, קולט אביטל, שטענה כי ראש הממשלה והנשיא לשעבר, שמעון פרס הטריד אותה מינית. אחרי שטענה כי נשיא המדינה לשעבר שמעון פרס תקף אותה מינית לכאורה לפני עשרות שנים ועוררה סערה רבתי, חברת כנסת לשעבר חשפה בראיון לגאולה אבן . כזכור, אביטל סיפרה לוייץ בריאיון כי אחרי שחזרה משליחות של שלוש שנים בצרפת, עם הקמת ממשלת האחדות של שמעון פרס ויצחק שמיר, אביטל שמעה ממזכירת . פקידה בכירה לשעבר העידה כי הוטרדה מינית על ידי ראש הממשלה ונשיא המדינה לשעבר שמעון פרס זל . חברת הכנסת לשעבר שחשפה בשבוע שעבר כי הנשיא וראש הממשלה לשעבר שמעון פרס הטריד אותה בשתי הדמנויות שונות סיפרה כי מרבית הגברים נהגו בצורה דומה באותה התקופה. הדיפלומטית שכיהנה בכנסת מטעם מפלגת העבודה במשך 7 שנים סיפרה בריאיון כי נשיא המדינה וראש הממשלה לשעבר הצמיד אותה לדלת וניסה לנשק אותה בלשכתו . לאחר שבשבוע שעבר סערה המדינה בעקבות עדותה של חברת הכנסת לשעבר קולט אביטל בריאיון לעיתון ה'ארץ' בו סיפרה כי הנשיא ורהמ המנוח שמעון פרס הטריד .

פקידה בכירה לשעבר העידה כי הוטרדה מינית על ידי ראש הממשלה ונשיא המדינה לשעבר שמעון פרס זל .

הדיפלומטית שכיהנה בכנסת מטעם מפלגת העבודה במשך 7 שנים סיפרה בריאיון כי נשיא המדינה וראש הממשלה לשעבר הצמיד אותה לדלת וניסה לנשק אותה בלשכתו . לאחר שבשבוע שעבר סערה המדינה בעקבות עדותה של חברת הכנסת לשעבר קולט אביטל בריאיון לעיתון ה'ארץ' בו סיפרה כי הנשיא ורהמ המנוח שמעון פרס הטריד . מולה התמודדו אז שמעון פרס וראובן ריבלין. כזכור, אביטל סיפרה לוייץ בריאיון כי אחרי שחזרה משליחות של שלוש שנים בצרפת, עם הקמת ממשלת האחדות של שמעון פרס ויצחק שמיר, אביטל שמעה ממזכירת . שמעון פרס תקף אותי מינית. חברת הכנסת לשעבר שחשפה בשבוע שעבר כי הנשיא וראש הממשלה לשעבר שמעון פרס הטריד אותה בשתי הדמנויות שונות סיפרה כי מרבית הגברים נהגו בצורה דומה באותה התקופה. העיתונאי אייל פרדיס על הסערה בעקבות דבריה של החכ לשעבר, קולט אביטל, שטענה כי ראש הממשלה והנשיא לשעבר, שמעון פרס הטריד אותה מינית. אחרי שטענה כי נשיא המדינה לשעבר שמעון פרס תקף אותה מינית לכאורה לפני עשרות שנים ועוררה סערה רבתי, חברת כנסת לשעבר חשפה בראיון לגאולה אבן . עורך ידיעות אחרונות רון ירון מעניק עיטור לנשיא היוצא שמעון פרס. פקידה בכירה לשעבר העידה כי הוטרדה מינית על ידי ראש הממשלה ונשיא המדינה לשעבר שמעון פרס זל .

אחרי שטענה כי נשיא המדינה לשעבר שמעון פרס תקף אותה מינית לכאורה לפני עשרות שנים ועוררה סערה רבתי, חברת כנסת לשעבר חשפה בראיון לגאולה אבן . עורך ידיעות אחרונות רון ירון מעניק עיטור לנשיא היוצא שמעון פרס. שמעון פרס תקף אותי מינית. לאחר שבשבוע שעבר סערה המדינה בעקבות עדותה של חברת הכנסת לשעבר קולט אביטל בריאיון לעיתון ה'ארץ' בו סיפרה כי הנשיא ורהמ המנוח שמעון פרס הטריד . העיתונאי אייל פרדיס על הסערה בעקבות דבריה של החכ לשעבר, קולט אביטל, שטענה כי ראש הממשלה והנשיא לשעבר, שמעון פרס הטריד אותה מינית.

הדיפלומטית שכיהנה בכנסת מטעם מפלגת העבודה במשך 7 שנים סיפרה בריאיון כי נשיא המדינה וראש הממשלה לשעבר הצמיד אותה לדלת וניסה לנשק אותה בלשכתו . תפקי×
תפקי×"ים ×'כנסת from fs.knesset.gov.il
עורך ידיעות אחרונות רון ירון מעניק עיטור לנשיא היוצא שמעון פרס. אחרי שטענה כי נשיא המדינה לשעבר שמעון פרס תקף אותה מינית לכאורה לפני עשרות שנים ועוררה סערה רבתי, חברת כנסת לשעבר חשפה בראיון לגאולה אבן . שמעון פרס תקף אותי מינית. הדיפלומטית שכיהנה בכנסת מטעם מפלגת העבודה במשך 7 שנים סיפרה בריאיון כי נשיא המדינה וראש הממשלה לשעבר הצמיד אותה לדלת וניסה לנשק אותה בלשכתו . מולה התמודדו אז שמעון פרס וראובן ריבלין. חברת הכנסת לשעבר שחשפה בשבוע שעבר כי הנשיא וראש הממשלה לשעבר שמעון פרס הטריד אותה בשתי הדמנויות שונות סיפרה כי מרבית הגברים נהגו בצורה דומה באותה התקופה. העיתונאי אייל פרדיס על הסערה בעקבות דבריה של החכ לשעבר, קולט אביטל, שטענה כי ראש הממשלה והנשיא לשעבר, שמעון פרס הטריד אותה מינית. פקידה בכירה לשעבר העידה כי הוטרדה מינית על ידי ראש הממשלה ונשיא המדינה לשעבר שמעון פרס זל .

העיתונאי אייל פרדיס על הסערה בעקבות דבריה של החכ לשעבר, קולט אביטל, שטענה כי ראש הממשלה והנשיא לשעבר, שמעון פרס הטריד אותה מינית.

לאחר שבשבוע שעבר סערה המדינה בעקבות עדותה של חברת הכנסת לשעבר קולט אביטל בריאיון לעיתון ה'ארץ' בו סיפרה כי הנשיא ורהמ המנוח שמעון פרס הטריד . כזכור, אביטל סיפרה לוייץ בריאיון כי אחרי שחזרה משליחות של שלוש שנים בצרפת, עם הקמת ממשלת האחדות של שמעון פרס ויצחק שמיר, אביטל שמעה ממזכירת . פקידה בכירה לשעבר העידה כי הוטרדה מינית על ידי ראש הממשלה ונשיא המדינה לשעבר שמעון פרס זל . אחרי שטענה כי נשיא המדינה לשעבר שמעון פרס תקף אותה מינית לכאורה לפני עשרות שנים ועוררה סערה רבתי, חברת כנסת לשעבר חשפה בראיון לגאולה אבן . הדיפלומטית שכיהנה בכנסת מטעם מפלגת העבודה במשך 7 שנים סיפרה בריאיון כי נשיא המדינה וראש הממשלה לשעבר הצמיד אותה לדלת וניסה לנשק אותה בלשכתו . שמעון פרס תקף אותי מינית. חברת הכנסת לשעבר שחשפה בשבוע שעבר כי הנשיא וראש הממשלה לשעבר שמעון פרס הטריד אותה בשתי הדמנויות שונות סיפרה כי מרבית הגברים נהגו בצורה דומה באותה התקופה. העיתונאי אייל פרדיס על הסערה בעקבות דבריה של החכ לשעבר, קולט אביטל, שטענה כי ראש הממשלה והנשיא לשעבר, שמעון פרס הטריד אותה מינית. מולה התמודדו אז שמעון פרס וראובן ריבלין. עורך ידיעות אחרונות רון ירון מעניק עיטור לנשיא היוצא שמעון פרס.

כזכור, אביטל סיפרה לוייץ בריאיון כי אחרי שחזרה משליחות של שלוש שנים בצרפת, עם הקמת ממשלת האחדות של שמעון פרס ויצחק שמיר, אביטל שמעה ממזכירת . שמעון פרס תקף אותי מינית. עורך ידיעות אחרונות רון ירון מעניק עיטור לנשיא היוצא שמעון פרס. העיתונאי אייל פרדיס על הסערה בעקבות דבריה של החכ לשעבר, קולט אביטל, שטענה כי ראש הממשלה והנשיא לשעבר, שמעון פרס הטריד אותה מינית. מולה התמודדו אז שמעון פרס וראובן ריבלין.

לאחר שבשבוע שעבר סערה המדינה בעקבות עדותה של חברת הכנסת לשעבר קולט אביטל בריאיון לעיתון ה'ארץ' בו סיפרה כי הנשיא ורהמ המנוח שמעון פרס הטריד . ×'רסת ×
×'רסת ×"×"פס×" from fs.knesset.gov.il
עורך ידיעות אחרונות רון ירון מעניק עיטור לנשיא היוצא שמעון פרס. לאחר שבשבוע שעבר סערה המדינה בעקבות עדותה של חברת הכנסת לשעבר קולט אביטל בריאיון לעיתון ה'ארץ' בו סיפרה כי הנשיא ורהמ המנוח שמעון פרס הטריד . שמעון פרס תקף אותי מינית. אחרי שטענה כי נשיא המדינה לשעבר שמעון פרס תקף אותה מינית לכאורה לפני עשרות שנים ועוררה סערה רבתי, חברת כנסת לשעבר חשפה בראיון לגאולה אבן . פקידה בכירה לשעבר העידה כי הוטרדה מינית על ידי ראש הממשלה ונשיא המדינה לשעבר שמעון פרס זל . חברת הכנסת לשעבר שחשפה בשבוע שעבר כי הנשיא וראש הממשלה לשעבר שמעון פרס הטריד אותה בשתי הדמנויות שונות סיפרה כי מרבית הגברים נהגו בצורה דומה באותה התקופה. מולה התמודדו אז שמעון פרס וראובן ריבלין. כזכור, אביטל סיפרה לוייץ בריאיון כי אחרי שחזרה משליחות של שלוש שנים בצרפת, עם הקמת ממשלת האחדות של שמעון פרס ויצחק שמיר, אביטל שמעה ממזכירת .

כזכור, אביטל סיפרה לוייץ בריאיון כי אחרי שחזרה משליחות של שלוש שנים בצרפת, עם הקמת ממשלת האחדות של שמעון פרס ויצחק שמיר, אביטל שמעה ממזכירת .

עורך ידיעות אחרונות רון ירון מעניק עיטור לנשיא היוצא שמעון פרס. שמעון פרס תקף אותי מינית. חברת הכנסת לשעבר שחשפה בשבוע שעבר כי הנשיא וראש הממשלה לשעבר שמעון פרס הטריד אותה בשתי הדמנויות שונות סיפרה כי מרבית הגברים נהגו בצורה דומה באותה התקופה. כזכור, אביטל סיפרה לוייץ בריאיון כי אחרי שחזרה משליחות של שלוש שנים בצרפת, עם הקמת ממשלת האחדות של שמעון פרס ויצחק שמיר, אביטל שמעה ממזכירת . העיתונאי אייל פרדיס על הסערה בעקבות דבריה של החכ לשעבר, קולט אביטל, שטענה כי ראש הממשלה והנשיא לשעבר, שמעון פרס הטריד אותה מינית. לאחר שבשבוע שעבר סערה המדינה בעקבות עדותה של חברת הכנסת לשעבר קולט אביטל בריאיון לעיתון ה'ארץ' בו סיפרה כי הנשיא ורהמ המנוח שמעון פרס הטריד . אחרי שטענה כי נשיא המדינה לשעבר שמעון פרס תקף אותה מינית לכאורה לפני עשרות שנים ועוררה סערה רבתי, חברת כנסת לשעבר חשפה בראיון לגאולה אבן . פקידה בכירה לשעבר העידה כי הוטרדה מינית על ידי ראש הממשלה ונשיא המדינה לשעבר שמעון פרס זל . מולה התמודדו אז שמעון פרס וראובן ריבלין. הדיפלומטית שכיהנה בכנסת מטעם מפלגת העבודה במשך 7 שנים סיפרה בריאיון כי נשיא המדינה וראש הממשלה לשעבר הצמיד אותה לדלת וניסה לנשק אותה בלשכתו .

קולט אביטל שמעון פרס : תפקי×"ים ×'כנסת / עורך ידיעות אחרונות רון ירון מעניק עיטור לנשיא היוצא שמעון פרס.. פקידה בכירה לשעבר העידה כי הוטרדה מינית על ידי ראש הממשלה ונשיא המדינה לשעבר שמעון פרס זל . שמעון פרס תקף אותי מינית. העיתונאי אייל פרדיס על הסערה בעקבות דבריה של החכ לשעבר, קולט אביטל, שטענה כי ראש הממשלה והנשיא לשעבר, שמעון פרס הטריד אותה מינית. הדיפלומטית שכיהנה בכנסת מטעם מפלגת העבודה במשך 7 שנים סיפרה בריאיון כי נשיא המדינה וראש הממשלה לשעבר הצמיד אותה לדלת וניסה לנשק אותה בלשכתו . כזכור, אביטל סיפרה לוייץ בריאיון כי אחרי שחזרה משליחות של שלוש שנים בצרפת, עם הקמת ממשלת האחדות של שמעון פרס ויצחק שמיר, אביטל שמעה ממזכירת .

לאחר שבשבוע שעבר סערה המדינה בעקבות עדותה של חברת הכנסת לשעבר קולט אביטל בריאיון לעיתון ה'ארץ' בו סיפרה כי הנשיא ורהמ המנוח שמעון פרס הטריד  קולט אביטל. עורך ידיעות אחרונות רון ירון מעניק עיטור לנשיא היוצא שמעון פרס.